سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 84 آذر 27 :: 6:49 صبح ::  نویسنده : Free Pen !

باسمه تعالی

نقل از وبلاگ مسیحا

تقدیم به همه عاطفیها و مهربونا و با احساسای دنیا که با دیدن نفله شدن یه سوسک دل مهربونشون به لرزه میفته و سه روز عزای عمومی اعلام میکنن !

تقدیم به همه مومنایی که اینقدر به دین اهمیت میدن که وقتی وضو میگیرن اینقدر با وسواس این کار رو میکنن که بغل دستیشونو با همین آب وضوشون غسل میدن!

تقدیم به مسلمونایی که هنوز سر حکم شرعی خون روی لباس نمازگزار و طهارت و این چیزا به تفاهم نرسیدن ولی عین خیالشون نیست که روزانه چقدر خون داره از مسلمونا میره و ....

تقدیم به همه اونایی که ادعای دینداری میکنن .

تقدیم به اونایی که حرف از جبهه و شهید میزنن.

تقدیم به من و تویی که روزی هزار ساعت چت میکنیم و وبلاگ مینویسیم و سایت طراحی می کنیم و فکر میکنیم دیگه بسه بابا! چقدر حق شهدا رو ادا کنیم ؟

تقدیم به همه آینده سازان مملکت که این روزا واسه حفظ همین مملکت میرن تو خیابونا و حق شهید رو ادا میکنن...

تقدیم به خوشگل خانما و خوشگل آقایونی که دیگه نمیتونی تشخیص بدی کی خانمه و کی آقاست ، فقط میدونی این هر چی هست یه موجود زنده است ...!

تقدیم به هر کی از اینکه اسمش اکبر و اصغر و علی هست عارش میشه و یهویی میشه کامران و پژمان و خب میفته دنبال آناهیتا و سوسولیتا .

خون یه عالمه شهید رو تقدیم میکنم . شهدایی که نمیدونیم وقتی شهید شدن تشنه بودن یا نه؟ چند روز نخوابیده بودن ؟ بچه شیرخوارشونو دیده بودن یا نه ؟ و ....

خون همت و باکری و چمران و جهان آرا.......

غربت هزاران شهید گمنام رو تقدیم میکنم . مردونگی هزاران نوجوون که سنشون از من و تو کمتر بود ولی اونا باعث امن و آسایش فعلی من و تو شدن.

اشک مادرایی که شب و روز زحمت کشیدن بچه بزرگ کردن و آخرش همین عزیز دلشونو دو دستی تقدیم راحتی ماها کردن...

کمر پدرایی که با دیدن جسد عزیزاشون شکست در یک لحظه محاسنشون سفید شد ... میدونید اشک مرد چقدر سخته؟؟؟؟ بخصوص اگه تو سکوت گریه کنه و نخواد جلوی کسی بشکنه.

آره دیگه تکراری شده هی شهید و پلاک و چفیه و خاطره شهید و ... بخوایم هنر کنیم یا چادرها رو محکم میگیریم یا آقایون هم چفیه میندازن و یقه رو تا آخر میبندن و چه با اطمینان اسم بسیجی هم به خودشون میدن .

اصلا به چهره ها دقت کنید میفهمید کی چیکاره است عکس یه شهید رو برو ببین معصومیت و پاکی موج میزنه و چهره منور جوونهای با ایمان ما که از بسیجی چفیه و انگشتر عقیق بزرگ و یا الله یا الله رو فقط یاد گرفتن ... اما عمل چی؟؟؟ با کرام الکاتبین.

 




موضوع مطلب :



فقط حیدر امیرالمومنین است
درباره وبلاگ

بنده ی از بندگان خدا
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 132361