سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی گفت:‌ دیدگاه عده‌ای لاییک در جامعه دین‌مدار ما که می‌گویند نباید به خاطر یک کشور دیگر منافع ملی خود را به چالش و خطر انداخت، دیدگاهی متحجرانه است.

آیت‌الله علم الهدی: منافع مسلمانان در گرو مقابله با صهیونیسم است

امام جمعه مشهد گفت: منافع مسلمانان در گروه مقابله و حذف صهیونیسم و عزت و اقتدار اسلام است.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه نورباران رضوی در جمع هزاران نفر از راهپیمایان روز قدس افزود: دیدگاه عده‌ای لاییک در جامعه دین‌مدار ما که می‌گویند نباید به خاطر یک کشور دیگر منافع ملی خود را به چالش و خطر انداخت، دیدگاهی متحجرانه است.

وی با بیان اینکه "عده‌ای هم عوامانه عنوان می‌کنند ما خود کم مشکل نداریم و در دنیا چه کسی به فکر ماست" اظهار داشت: اینان کسانی هستند که دین‌شان، اسلام و علی دوستی‌اشان مربوط به ۵۰۰سال قبل است و عملا با ولایت اهل بیت سرو کار ندارند.

وی گفت: این در حالی است که امام خمینی رحمة الله علیه که نایب امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف بود روز قدس را روز اسلام، حکومت اسلامی‌ و روز حیات اسلام نامیده زیرا بیت‌المقدس قبل از کعبه پایگاه دعوت به توحید بود و اکثریت ۱۲۴هزار پیامبر در آنجا حضور یافتند.

وی با بیان اینکه قوم بنی اسرائیل زمانی که حضرت موسی علیه‌السلام آنها را از دست فرعون نجات داد و از مصر بیرون برد در مسیر فلسطین که در آنجا کافری حکمروا بود، حاضر نشدند این سرزمین مقدس را از کفر نجات دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: همین سرپیچی از آزادی بیت‌المقدس موجب شد تا این قوم۴۰سال در سرزمینی سرگردان و گرفتار عذاب شوند.

وی همچنین به زمانی اشاره کرد که یکی از فراعنه با نام بخت‌النصر بر آن سرزمین حاکم بود و مومنان از نجات فلسطین کوتاهی نمودند تا گرفتار آتشی شدند که تمامی‌ آن منطقه را گرفت و دامنه ظلم و ستم او به اطراف هم توسعه یافت.

خطیب جمعه مشهد همچنین گفت: طبق روایات کسانی که ادعای ایمان دارند بارها در تاریخ هم آمده که اگر در نجات این سرزمین مقدس نکوشند عذاب می‌شوند.

وی افزود: امروز همه استکبار، کفر و نیز جنگ‌آوری‌ها در یک صهیونیسم خلاصه شده و این نطفه پایه و بنیان همه جنایات دنیا و ریشه همه فتنه‌ها و توطئه‌های علیه مظلومان است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز دنیا اسیر صهیونیسم است و آمریکا بیش از همه گرفتار آن شده است.

وی گفت: امروز ما مسلمانان به یک حکومت و قدرت اسلامی‌ دست یافته‌ایم و نباید اجازه دهیم اسرائیل این ماده منفجره‌ای که صهیونیسم در دل اسلام ایجاد کرده منفجر شود.

خطیب جمعه مشهد افزود: بر این اساس منافع ما در شکم و شهوت نیست که در اقتدار اسلام و آزادی بیت‌المقدس است.

وی با تاکید بر تداوم هر چه باشکوه‌تر روزقدس افزود: همین مرگ براسرائیل ۲۷سال گذشته بود که موجب شد که مردم فلسطین با دست خالی و سنگ در مقابل آن همه جنگ افزارهای اسرائیل گامی‌به جلو روند و غزه را آزاد نمایند.

وی همچنین اقدامات برخی از دولتمردان کشورهای اسلامی‌ را در عادی‌سازی روابط شان با اسرائیل نوعی بی‌غیرتی خواند و گفت: چرا در کشورهایی که مردم سال‌ها در برابر هر گونه استبداد و کفر ایستادند و خون دادند امروز سران آنها با اسرائیل که نماد مجسم کفر و ظلم است سر فرود آورند.

وی گفت: حتی برخی از آنها مخفیانه این کار را می‌کنند حال آنکه اگر این کار درست است چرا مخفیانه و اگر زشت و ناپسند است چرا انجام می‌دهند.




موضوع مطلب :



فقط حیدر امیرالمومنین است
درباره وبلاگ

بنده ی از بندگان خدا
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 132370