سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 84 آذر 28 :: 1:48 صبح ::  نویسنده : Free Pen !

  دکتر احمدی‌نژاد: نهضت فلسطین نهضت یک گروه در یک محدوده جغرافیایی خاص نیست بلکه نهضتی است که به نمایندگی از امت اسلام، سرنوشت آینده اسلام را مشخص می‌کند.

 

 

برابر تکلیف دینی همه موظفیم در خدمت فلسطین باشیم

 

آقای «خالد مشعل» رهبر حماس با دکتر احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دکتر احمدی‌نژاد در این دیدار با بیان اینکه مساله فلسطین مساله همه امت اسلام است، تصریح کرد: همه موظفیم برابر تکلیف دینی و الهی در خدمت نهضت فلسطین باشیم. دکتر احمدی‌نژاد اظهار داشت: نهضت فلسطین نهضت یک گروه در یک محدوده جغرافیایی خاص نیست بلکه نهضتی است به نمایندگی از امت اسلام که سرنوشت آینده اسلام را مشخص می‌کند و حساسیت دشمنان اسلام نسبت به فلسطین نیز از همین مساله نشات می‌گیرد. رییس‌جمهوری با بیان اینکه پافشاری رمز پیروزی است، آرمان اصلی دنیای اسلام را آزادی کل سرزمین فلسطین، بازگشت آوارگان و تشکیل حکومت مردمی در فلسطین دانست. دکتر احمدی‌نژاد با تاکید بر حفظ عزت اسلام، اظهار داشت: اصل پیروزی از جانب خداست و توکل به خدا و حفظ اخلاص رمز پیروزی بر دشمنان است. رییس‌جمهوری در ادامه ضمن تاکید بر حفظ وحدت، خواستار تلاش تمام گروه‌های مقاومت در جهت انسجام و وحدت و نیز خدمتگزاری به مردم شد.

خالد مشعل نیز در این دیدار با بیان این که ملت فلسطین، حماس و دنیای اسلام به مواضع جمهوری اسلامی ایران علیه اسراییل غاصب چه در عرصه داخلی و چه بین‌المللی افتخار می‌کنند، از تلاش‌های ایران در راستای خدمت به ملل مسلمان و جهان اسلام تقدیر کرد. رهبر حماس با اشاره به فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی حماس و نیز تشریح اوضاع داخلی فلسطین استمرار نهضت مقاومت در برابر زورگویی‌های رژیم غاصب را موجب پیروزی و نیز عقب‌نشینی اسراییل و باز پس‌گیری بخش‌هایی از سرزمین اشغالی دانست. وی به سیاست‌های ناموفق آمریکا در قبال مسائل منطقه‌ای و بحران عراق اشاره کرد و گفت: امروز موجی از اعتراض و ناخرسندی نسبت به خط مشی آمریکا در منطقه، آسیا و اروپا به وجود آمده است. خالد مشعل با بیان این که حماس پایبند به حقوق حقه ملت فلسطین و بازپس‌گیری تمام سرزمین خود از جمله قدس شریف است، گفت: ما مشروعیت اسراییل را نمی‌پذیریم و پایبند به راه حل مقاومت برای پایان اشغالگری و بازگشت آوارگان هستیم. وی همچنین از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مساله فلسطین و بیان عدم مشروعیت رژیم اسراییل قدردانی کرد و خواستار حمایت بیش از پیش ایران از نهضت مقاومت شد.


موضوع مطلب :



فقط حیدر امیرالمومنین است
درباره وبلاگ

بنده ی از بندگان خدا
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 132372