سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

راهپیمایی نمازگزاران حزب‌الله مشهد و قم در حمایت از رئیس‌جمهور

 

هزاران نفر از نمازگزاران جمعه حزب‌الله شهرهای مقدس مشهد و قم پس از پایان نمازجمعه با انجام یک راهپیمایی خودجوش، حمایت خود را از اقدامات دولت نهم و اظهارات رییس‌جمهور اعلام کردند.

در این راهپیمایی‌ها، نمازگزاران جمعه حزب‌الله شهرهای مقدس مشهد و قم حمایت خود از دولت را در سه محور عدالت، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اظهارات ضدصهیونیستی دکتر احمدی‌نژاد اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌های خودجوش که با خود پلاکاردهایی از سخنان امام خمینی رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری حمل کردند با سردادن شعارهایی چون «ای دولت اسلامی حمایتت می‌کنیم»، «دولت احمدی‌نژاد دولت انقلابی است»، «ریشه مفاسد اقتصادی  خشک شود به همت جهادی» و «حمایت از دولت انقلابی  وظیفه ملت انقلابی»، «طرح رئیس‌جمهور مورد تایید ماست» حمایت همه‌جانبه خود را از اقدامات دولت نهم در دوران فعالیت خود و نیز اظهارات رییس‌جمهور در خصوص رژیم صهیونیستی و پدیده هولوکاست اعلام نمودند.

پس از پایان این راهپیمایی، نمازگزاران جمعه حزب‌الله قم با قرائت قطعنامه‌ای اعلام کردند: تغییر دیپلماسی کشور به سمت مواضع عزتمدارانه مورد توجه ملت‌های حقیقت‌طلب در دنیا بوده که موجب عقب‌نشینی سران استکبار نیز گردیده است. احیای ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین توجه دولت به مبارزه با مفاسد اقتصادی به همراه مهرورزی با مردم از دیگر نکاتی بود که مردم قم در مورد آنها از دولت قدردانی کردند.

در قطعنامه پایانی راهپیمایی نمازگزاران مشهد نیز آمده است: سخنان اخیر دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور محترم، همان مواضع اصولی و ارزشمند امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و نه تنها حرف دل ملت ایران بلکه حرف دل تمام امت اسلامی جهان است. ملت ایران به این‌چنین رئیس‌جمهوری افتخار می‌کند. دکتر احمدی‌نژاد مایه افتخار جهان است.




موضوع مطلب :



فقط حیدر امیرالمومنین است
درباره وبلاگ

بنده ی از بندگان خدا
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 132375